Labels

duminică, 11 decembrie 2011

Review: Bourjois Flower Perfection



Dragelor,

Avem parte de o duminica minunata aici in Bucuresti, soare +10 grade, fara nori, fara vant. Tocmai imi beau cafeluta cu lapte de weekend si ma pregatesc de o duminica tipica: filme, gatit, vizite la prieteni. Dar inainte de asta petrec cateva ore cu voi, prietenele mele online.

In primul rand vreau sa va multumesc pentru inscrierile voastre la giveaway! M-am bucurat foarte mult ca premiul va face cu ochiul si promit sa organizez astfel de concursuri cat de des pot :*

Azi vreau sa va prezint review-ul meu pentru fondul de ten Flower Perfection. L-am folosit de 2 ori, dar sunt prea entuziasmata sa nu impart cu voi parerile mele. Pana acum eram fan Bourjois Healthy Mix, pentru finish-ul natural si textura light. Sa vedem ce spun producatorii despre noua gama:



Bourjois a lansat doua noi produse de make-up cu care sa obtii un ten impecabil, ce rezista pana la 16 ore. Pe langa proprietatile de uniformizare, fondul de ten fluid si pudra pulbere Flower Perfection ajuta la protectia si rejuvenarea celulara datorita unui ingredient special: azaleea salbatica.

Fondul de ten fluid Flower Perfection (68 lei) corecteaza porii deschisi si ridurile fine, fara sa lase un efect de masca. In plus are actiune protectoare datorita formulei cu SPF 15 si a extractelor de azalee salbatica, protector al celulelor tinere.Fondul de ten prezinta un buretel cu care poate fi aplicat uniform pe fata, incepand din centru spre exterior.

Pudra pulbere Flower Perfection (45 lei) are o textura delicata pentru un rezultat catifelat si matifiat. Petele dispar, iar tenul este uniformizat cu cateva miscari de pensula. Datorita unor microparticule numite de Bourjois Soft Focus, pudra reflecta lumina, iar umbra creata de riduri pe piele dispare complet, fara ca tenul sa arate incarcat.
Ce spun eu: Eu am ales fondul de ten Bourjois Flower Perfection nuanta 53. Comparativ cu aceeasi nuanta pentru Healthy Mix, aceasta e putin mai deschisa. Am incercat la Sephora 52 si 53. Prima era prea deschisa, a doua s-a estompat foarte bine dupa aplicare, nici nu se cunostea limita intre fdt si piele.

Textura este foarte cremoasa si dupa ce am incercat produsul pe mana, credeam ca incarca destul de tare tenul, fiind dens. Vanzatoarea m-a asigurat ca nu e asa, dar ce ar fi putut sa spuna o angajata Sephora? Am hotarat sa cumpar produsul pentru ca parea ca are un finish frumos, mat, invizibil. In promotia curenta de la Sephora primiti cadou un blush Bourjois la achizitionarea fdt Flower Perfection, la 68 lei. Pt ca am cumparat produse Bourjois de mai mult de 50 ron, am primit si un voucher de 25 lei pt orice produs la Nissa.


Ce m-a atras a fost ambalajul acesta cu buretel incorporat. Dar sincer va spun ca nu am incercat inca acel buretel, este prea dragut sa il murdaresc. Aplicatorul cu pompa este mare plus pentru mine. Mai folosesc Superbalance make-up Clinique si Colorstay, dar faptul ca nu au pompa este un minus, mai ales cand sunt aproape terminate si devin mai vascoase. Este aproape imposibil sa folosesti tot produsul, 30 % ramane pe peretii sticlei. Ca sa nu mai vorbim de toate bacteriile care intra in recipient.

Ei recomanda intinderea fdt cu buretelul incepand din centru, spre exterior. Eu am incercat cu degetele si cu pensula stipple de la ELF. Cand l-am aplicat cu degetele a fost suficienta o singura apasare pe pompa. Am intins foarte bine produsul si nici nu am mai aplicat corector, fiindca acoperirea e perfecta!


Cam atat inseamna o apasare pe pompa, foarte putin. Textura este cremoasa, densa, poate parea grea si lipicioasa la prima vedere. Cel putin asa mi s-a parul mie, inainte sa il intind foarte bine. Cand am aplicat produsul cu pensula stipple am folosit 2 apasari pe pompa. La fel foloseam si cu Healthy Mix sau alte fdt, nu stiu de ce, dar cand il aplica cu pensula folosesc mai mult produs.


Produsul se aplica minunat! Nu e deloc greu sau lipicios cum  mi s-a parut la prima vedere. Se intinde atat de bine cu degetele incat la final nu va ramane nicio urma ca ai fi folosit fond de ten; doar un ten fara imperfectiuni, mat, luminos. Aplicat cu pensula, obtii un look de seara, perfect, ten mat si fara nicio urma. Nu ma refer la un aspect de masca, ci la tenul acela photoshopat din reviste.

Tenul se mentine perfect 7-8 ore; eu am folosit in timpul zilei si putina pudra pe nas si de dimineata pana seara tenul a aratat perfect, mat, proaspat. Inca nu stiu cum ar fi reactionat daca nu ma pudram. Acesta este un mare plus fata de Healthy Mix, care rezista 4-5 ore perfect, dupa care incepe sa se estompeze. Tot cu Healthy Mix trebuie sa ma pudrez la 3-4 ore fiindca nasul si fruntea incep sa luceasca.

Flower Perfection promite acoperire perfecta. Vreau sa va arat cum arata produsul aplicat pe imperfectinile de pe obraz pe care le am: pete rosii ramase de la monstruleti, roseata, pori dilatati si cearcane:



Eu sunt foarte multumita de acoperire. Aceste poze sunt facute dimineata la 9, la lumina naturala, intr-o zi fara soare. Adica cea mai nesuferita lumina care scoate in evidenta toate imperfectiunile. Am aplicat produsul cu degetele, intins foarte bine, astfel incat gradul de acoperire sa fie minim. Nu am aplicat anticearcan, corector say pudra. Chiar si asa, acoperirea este foarte buna dpmdv mine.

Sa recapitulam:
Plusuri:
  • acoperire foarte buna - medie spre mare
  • finish foarte frumos, perfect, mat, luminos
  • resistenta buna
  • ambalaj cu pompa si buretel inclus
  • potrivit pentru un ten normal-mixt
Minusuri:
  • Eu nu am gasit, poate pretul este destul de mare 68 lei, dar in perioada aceasta primiti cadou si un blush
  • Nu cred ca e foarte potrivit vara, atunci cand ne dorim o acoperire mai light
Nota: 9.5/10 - trebuie sa il folosesc intens pana sa il declar perfect.
Il voi mai cumpara? Da

Daca review-ul meu nu v-a convins, va invit sa vizionati clipul de mai jos:


Cum vi se pare acest produs? Va tenteaza?

Pupici XOXO

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu