Labels

marți, 24 aprilie 2012

Review: Essence Express Dry Drops

Hi girls,

Azi vreau sa va vorbesc despre Express Dry Drops, unul din produsele pe care le-am cumparat de la Essence atunci cand abia au aparut in Bucuresti. Daca va povesteam intr-un post precedent ca rimelul Maximum Definition Volume mascara m-a dezamagit fiindca se intinde destul de tare, acest lichid pentru unghii chiar imi place.



Stiti deja despre mine ca lucrez de dimineata pana seara, iar mai nou ma duc si la sala - ajung dupa 9 in fiecare zi. Incerc sa imi fac mai mereu manechiura in weekend, dar daca s-a ciobit trebuie sa o refac in cursul saptamanii ceea ce e o adevarata corvoada pentru o lenesa somnoroasa ca mine.



Express Dry Drops este un real ajutor atunci cand iti faci manechiura si te culci :)
Niciun top coat folosit (nici chiar OPI) nu mi se pare ca grabeste considerabil uscarea ojei. Mai mult, majoritatea produselor reprezinta doar un strat in plus care trebuie sa se usuce. Am folosit spray-ul de la Avon pt uscare rapida, dar nu m-a impresionat.

Express Dry Drops mi se pare mai bun decat spray-ul Avon si se consuma mult mai greu. Se aplica cu pipeta din dotare, lasand sa curga cate o picatura de lichid pe fiecare unghie ( la aprox 5 minute de la aplicarea ojei). Are o textura uleioasa, care protejeaza unghia. Chiar daca oja nu e complet uscata, se zgarie mai greu datorita peliculei de ulei.



Pretul este foarte atractiv: 9 ron. Exista un produs similar la OPI, care m-a tentat mult timp iar acum ma tenteaza chiar mai mult. Stiu ca un astfel de produs se consuma mult mai greu decat un spray si atunci investitia in OPI ar merita -cu conditia sa aiba rezultate mai bune.

Da, recomand acest produs- 9/10
Il voi mai cumpara? Urmatorul pe lista este spray-ul Kallos despre care am auzit multe lucruri bune... dar pe viitor e foarte probabil sa il mai cumpar.

Pupici XOXO

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu