Labels

marți, 10 ianuarie 2012

Review: Sabon Body Scrub Lemon Mint



Dragelor,

In timp ce fac aceasta postare imi bate in ecran soarele ceea ce nu poate decat sa ma bucure fiindca vine primavara. Ce conteaza ca nu a venit inca iarna? Soare si ghiocei sa fie!

Fiindca azi a aparut pe groupon.ro oferta speciala la produsele Sabon, m-am hotarat sa va impartasesc parerea mea despre acest brand.

Am facut cunostinta cu el atunci cand am cumparat un cadou deosebit pt o colega. Am ramas fermecata de toate aromele magice, de produsele atat de fine, de prezentarea lor, de ambalajele de sticla, de amabilitatea vanzatoarei! Preturile insa erau un pic cam mari pt bugetul meu, asa ca am trecut Sabon pe wishlistul de ziua mea.

Cand am vazut voucherul de 50% discount pe groupon.ro credeam ca trebuie sa fie o teapa la mijloc - era prea frumos sa fie adevarat, iar eu mi-am luat suficiente tepe cu super mega giga ofertele de pe site-urile de reduceri. Dar nu! Oferta chiar e pe bune si fetele din magazin sunt atat de dragute, chiar daca faci cumparaturi la jumatate de pret. Mi-am cumparat de la Sabon serbet de corp, unt de corp, scrub, ulei de dus, sare de baie, gel si crema de maini, ulei de masaj... Iubesc produsele lor!

Azi vreau sa va prezint un produs pe care il consider unic de la Sabon - daca unturi de corp si uleiuri pentru masaj are toata lumea, un scrub in ulei nu prea am vazut.


E vorba de Exfoliantul cu  lamaie si menta.

Ce spune Sabon:

O combinaţie de sare de mare şi uleiuri esenţiale care revitalizează pielea şi îi menţin strălucirea şi catifelarea. Este realizat pe bază de ulei de soia şi ulei de migdale şi este îmbogăţit cu minerale şi ingrediente esenţiale. Granulele de sare îndepărtează cu delicateţe celulele moarte şi regenerează pielea, lăsând-o moale şi catifelată. Uleiurile au un efect de durată şi reconfortant asupra pielii. Se recomandă mai ales pentru zonele uscate şi aspre. Evitaţi aplicarea pe răni deschise. Potrivit pentru toate tipurile de ten.
Ce spun eu:

Este un produs genial! Un scrub care exfoliaza si hidrateaza pielea, o parfumeaza si o lasa incredibil de moale!

Textura este exact cum scrie in descrierea de mai sus: granule de sare in ulei parfumat. Pentru a aplica produsul este nevoie de o spatula precum cea din prima imagine (o gasiti tot la Sabon) pt a amesteca cele 2 componenta. Asa arata cand e nou, deasupra este uleiul, iar la fundul borcanului sarea.


Scrubul vine intr-un borcan de 250 ml din sticla (very fancy!) cu capac metalic. Este posibil sa curga din ulei daca nu il inchideti bine dupa fiecare utilizare!

Aplicarea e foarte placuta - eu folosesc spatula pentru a lua o cantitate mica de granule si ulei, pe care o aplic direct pe piele. Masez putin apoi clatesc. Am acest exfoliant de vreo 3 luni si mai am peste jumatate, dupa cum se observa in prima imagine.

Imediat dupa aplicare pielea pare uleioasa, dar dupa dus in cazul meu se simte doar o piele extrem de fina si de hidratata, deloc grasa. Depinde cred si de tipul de piele, a mea este foarte uscata, mai ales iarna.

Produsul vine in mai multe variante, am numarat 11 arome pe site-ul sabon.ro. Eu mi-am ales Lemon Mint si miroase delicios! Fresh, mentolat, lasa o senzatie de racoare pe piele. Oricum aveti de unde alege! Aveti in vedere ca parfumul se pastreaza multe ore dupa dus, asa ca mirositi bine inainte de a face alegerea finala.

Pentru cine e interesat de ingrediente, le aveti mai jos:


Plusuri:
  • Exfoliaza foarte bine
  • Hidrateaza foarte bine
  • Miroase foarte frumos
  • Ce mai, imi place acest produs!
 Minusuri:
  • Pret intreg destul de mare 
  • Metoda de aplicare poate displacea unora dintre voi
Pret intreg: 69 ron/ 250ml
Nota: 10/10
Il voi mai cumpara? Da, trebuie sa incerc si alte arome!



PS: Nu uitati sa va inscrieti la giveaway pana duminica!


Pupici XOXO

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu