Labels

duminică, 6 noiembrie 2011

Inceputul e mai greu...

Dar deja de la postul 2, 3 inspiratia va fi ceva natural si o sa-mi gasesc mai usor cuvintele/ tastele. Cu ce e cel mai indicat sa incepi un blog roz, daca nu cu un post despre frumusete?

Ce este frumusetea si de ce ne obsedeaza?

Frumusetea este caracteristica acelui ceva frumos;  
Frumos este ceva care place pentru armonia liniilor, mișcărilor, culorilor etc., estetic
Estica este stiinta care studiaza legile si categoriile artei, considerata ca forma cea mai inalta de creare si de receptare a frumosului.
... si ne-am intors de unde am plecat.
 
Trag concluzia ca ceva frumos e ceva ce place ochiului, te uiti si ai o senzatie de bine, de placere. Sa fie obsesia pt frumusete de fapt o cautare perpetua a placerii? Hmm... deja am inceput sa aberez.

Ceea ce vreau eu sa punctez de fapt e ca majoritatea femeilor sunt preocupate de felul in care arata, vor sa fie frumoase, sa fie placute de ceilalti. Makes sense, doesn't it? Perceptia celorlalti este insa influentata de o serie de factori... de aici si gusturile nu se discuta! Nu putem controla ceea ce vad ceilalti cand ne privesc, dar putem influenta.

Ceea ce femeile sustin cu multa convingere: EU vreau sa fiu frumoasa pentru MINE, e partial adevarat fiindca fiecare este judge in concursul de miss cu o singura participanta. Iar baremele pe care ni le impunem sunt de multe ori aproape imposibile.

Acesta este explicatia pentru care:
  • ma trezesc in fiecare dimineata foarte devreme pt a face miscare inainte de merg la munca
  • nu mananc paine, doar cereale integrale
  • ma indop cu legume si fructe
  • nu mananc prajeli (am o strangere de stomac cand calesc legumele intr-un strop de ulei de masline)
  • folosesc fond de ten + rimel zilnic
  • am o pereche de adidasi si 40+ perechi de tocuri
  • maximul personal este tocul de 14 cm
  • nu fumez,nu beau alcool
  • dorm minim 7 ore si nu uit niciodata sa ma demachiez
  • gel de curatare + demachiant + crema de fata + crema de ochi
Pentru ca e greu sa ma multumesc si sa fiu fericita cu mine in fiecare moment, pt ca ma sperie sa vad o femeie de 32 de ani care arata deplorabil, pt ca felul in care arat imi da incredere in mine, ma face o prezenta mai placuta pt cei din jur si ajuta la crearea unei prime impresii bune cand intalnesc pe cineva nou.

Nu consider ca beauty is everything,  and if you stick around va veti convinge de asta.

Si daca vrei sa stii cine este autorul acestui post, verifica pagina Despre mine.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu