Labels

luni, 12 decembrie 2011

Fit & Fabulous: 5 - 11 Decembrie & Revicel update

Dragelor,

Urasc zilele de luni, poate nu la fel de mult ca cele de marti, dar le urasc. Trezitul dimineata e groaznic, cand ajung la munca imi dau seama ca am atata de lucru, incat nu ma pot apuca pana dupa pranz. Dar in scurtele pauze pe care mi le rezerv, arunc un ochi pe blog, postez cateva noutati si citesc  postarile fetelor din blogroll. Deja suna mai bine si ziua e mai suportabila :)

Fiindca e luni, postarea de azi este din seria Fit & Fabulous, sa recapitulam cat de cuminte am fost saptamana trecuta. Voi incepe cu update-ul despre Revicel.

Asa cum stiti, am inceput sa folosesc Revicel pe 23 noiembrie si m-am masat constiincios in fiecare zi, aproape. V-am povestit aici cat de impresionata am fost de acest produs dupa primele utilizari, si v-am mai povestit aici despre experienta surioarei mele impreuna cu care testez produsul.

La nici 3 saptamani de cand am deschis cutia, am reusit sa o termin.


Cred ca a fost si vina mea fiindca am folosit destul de multa crema pt a ma masa bine de tot, dar daca foloseam produsul de 2 ori pe zi cum recomanda ei, l-as fi terminat intr-o saptamana.

Rezultate: Pielea este vizibil mai ferma pe partea interioara a coapsei, unde mi se pare mie ca sunt mai moale/ pufoasa. Pe partea frontala a coapsei, unde va spuneam in primul post ca am observat rezultate, celulita s-a mai atenuat dar diferenta nu mai este asa impresionanta fata de prima mea impresie. Atunci cand strang pielea, apare aspectul de portocala, dar in rest pot spune ca celulita nu mai este vizibila.
Pe fese deocamdata nu am remarcat rezultate impresionante. Aici fac cateva gropite cand incordez muschiul.

Per total sunt multumita de produs si cred ca il voi cumpara pt a-l utiliza in continuare. Am vazut ca pretul variaza intre 25 si 30 de lei in functie de unde il cumperi.Sâmbăta şi duminica nu am mai avut cremă să mă masez şi m-am simţit un pic vinovată că am renunţat la acest produs care chiar dă rezultatele.

Important: Responsabili pt rezultatele pe care le-am avut sunt si masajul si sportul. Nu va ganditi ca daca folositi aceasta crema si atat veti avea piele fina si matasoasa. Doar o crema nu poate schimba felul in care stau celulele de grasime sub pielea voastra. În plus, bănuiesc că am avut rezultate atât de bune după primele aplicări pentru că alergam seara 15-20 de minute.

Azi m-am evaluat la capitolul fit (fiindcă fabulous ştiu deja că sunt) şi stau cam aşa :

  • 48kg - mai bine că dată trecută când m-am cântărit
  • 61 cm talie - şi un pătrăţel jumate
  • 88 cm fund
  • 49,5 cm coapse
Per total sunt mulţumită dar se poate şi mai bine - mai mult sport.

Meniul de săptămână trecută a fost

 5 Decembrie
Sport: 30 min bicicleta plus 20 min pilates
Beauty: Masaj cu Revicel
Mic dejun: Lapte cu musli
Pranz: Iaurt cu musli
Cina: Paste cu legume
Gustari: 2 mere, 1/2 ananas, mango

6 Decembrie
Sport: 30 min bicicleta
Beauty: Masaj cu Revicel
Mic dejun: Shake din lapte cu 1 banana
Pranz: Salata plus piept pui afumat
Cina: Varza calita
Gustari: Lapte cu cereale preambalat, banana, mango cateva prune uscate

 7 Decembrie 
Sport: 30 min bicicleta plus 20 min pilates
Beauty: Masaj cu Revicel
Mic dejun: Lapte cu ovaz si prune uscate
Pranz: Varza calita
Cina: Telemea cu rosii
Gustari: Banana, pomelo

 8 Decembrie
Sport: 20 min pilates
Beauty: Masaj cu Revicel
Mic dejun: Lapte cu ovaz si prune uscate
Pranz: Piept de pui la cuptor cu salata
Cina: Telemea cu rosii
Gustari: Banana, mango, kiwi

9 Decembrie
Sport: 20 min bicicleta
Beauty: Masaj cu Revicel
Mic dejun: Lapte cu ovaz si prune uscate
Pranz: Piept de pui la gratar cu salata
Cina: Omleta cu spanac si iaurt si masline
Gustari: Banana, mandarina, prune uscate

 10 Decembrie
Mic dejun: Lapte cu ovaz si prune uscate
Pranz: Omleta cu spanac si iaurt
Cina: Dovleac la cuptor cu miere
Gustari: mar, 2 mandarine, 2 kiwi

 11 Decembrie
Mic dejun: Lapte cu ovaz si prune uscate
Pranz: Piept de pui la cuptor cu salata
Cina: Dovleac la cuptor cu miere
Gustari: mar, 1/2 ananas, mandarina

Poate saptamana asta voi fi mai cuminte! Saptamana trecuta am avut 110 minute de bicicleta si 60 de pilates.
Target pt saptamana curenta: 130 minute de bicicleta si 80 de pilates :D

Pupici XOXO

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu