Labels

duminică, 27 noiembrie 2011

Fit & Fabulous: First impression Revicel

Cum va spuneam aici saptamana trecuta am primit coletul cu cremele Revicel.Chiar daca au trecut 3 zile de atunci in care nu am mai dat niciun semn, in acest timp am folosit produsul si vin acum sa va impartasesc primele impresii:

Despre livrare: Impecabila. Am fost sunata marti in jur de 12 si am fost anuntata ca urmeaza sa primesc un colet in 30 de minute. In aprox 45, coletul era deja la adresa. Eu nu am fost acasa sa ma bucur imediat de el, dar seara am gasit cutiuta micuta si roz.

Despre colet: Am primit in colet cele 2 creme Revicel (una pt mine si una pt sora mea), instructiunile campaniei Trender si un pliant despre produs. Totul impachetat bine, cutia mare in folie de plastic si fiecare crema in cutia ei sigilata.




Despre ambalaj: Crema este ambalata intr-o cutie roz adorabila. Pe cutia de carton sunt trecute ingredientele, instructiunile de utilizare si efectele utilizarii produsului.
Cutia de plastic in care este produsul este si ea roz roz roz, adorabila. Crema se ia direct din cutie; as fi preferat un ambalaj cu pompa fiind mai igienic, dar dupa primele utilizari sunt sigura ca produsul nu va rezista mai mult de 2 saptamani.



Despre produs:  Crema are o consistenta de gel, fiind foarte usor de aplicat si de masat. Dar este in acelasi timp emolianta, nu se usuca repede, permitandu-ti sa faci acel masaj esential. Are o culoare orange (probabil de la ardeiul iute) si un miros placut. Cutia era plina de crema, dar poza de mai jos e facuta dupa aprox 5 utilizari.


Despre ritualul meu: Pana acum am folosit crema in fiecare zi, 1 data pe zi. Stiu ca recomandarea este sa fie folosita de 2 ori, dar nu am avut timp pana acum si in plus mi-ar ajunge cutia pt doar 1- 1,5 saptamana daca as folosi-o ca la carte.


Cu exceptia zilei de ieri, fiecare utilizare a cremei a fost inainte de portia de sport zilnica. Dupa un dus scurt, am aplicat crema cu miscari circulare pe coapse, fese, abdomen si solduri. Dupa ce am aplicat crema pe fiecare zona, am folosit dispozitivul de masaj de la Oriflame timp de 5 minute/ zona (aprox 15 minute de masaj in total) pana crema a intrat complet in piele. Dupa aceasta aplicare, apare o senzatie usoara de piscare. Insa partea interesanta apare atunci cand incep miscarea: pielea se incalzeste puternic si se inroseste. Senzatia nu e deranjanta, dar pt mine e un semn ca produsul functioneaza.

Rezultate: Stiu ca pare imposibil, dar dupa doar aceste cateva aplicari pot sa observ o imbunatatire a aspectului pielii pe coapse. Cand am completat sondajul, m-am incadrat la stadiul de celulita 2 - gropitele fiind vizibile fara a strange pielea. Acum exista zone restranse in care celulita se vede doar daca strang pielea. Vorbim de cateva zone pe coapse frontal, partea ce acopera muschiul exterior, dar tot e ceva.

Trebuie sa mai lucrez intens partea interioara a coapsei si fesele - unde am celulita de cand ma stiu. Probabil este genetic fiindca nu am fost niciodata fast food fan, dar de prin liceu mi-au aparut gropitele.

Sigur, rezultatele acestea nu se datoreaza exclusiv cremei, ci combinatiei crema + masaj + sport + alimentatie + apa. Dar crema si masajul fac diferenta intre aspectul pielii de acum 1 saptamana si cel din prezent. Sunt sigura ca daca voi continua, voi vedea rezultate din ce in ce mai bune.

Voi cum stati cu trendareala despre Revicel?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu