Labels

duminică, 6 noiembrie 2011

I've got the blues...

Febra cu unghiile in nuante neon m-a atins in primavara, s-a accentuat in vara si a evoluat in toamna. Chiar daca sunt ceva mai greu de purtat pe unghiile mele lungi, imi permit din cand in cand o extravaganta cu o nuanta nebuna precum cele de mai jos:



Dar pentru aceasta postare vreau sa va arat cele cateva oje pe albastru/ verde pe care le am pentru ca reprezinta o trecere potrivita la noul sezon: daca vara am ales turcoaz si albastru deschis, acum am trecut la nuante mai inchis, preferata mea din nuantele de mai jos fiind albastrul metalizat Flormar.

Aceste oje le-am folosit de 1-2 ori de cand le am fiindca nu sunt nuante tocmai potrivite for a every day look. De aceea veti observa ca alegerile mele sunt low cost. Calitativ, ojele Flormar sunt foarte bune, dar s-a intamplat sa am probleme cu unele nuante. Nu se compara cu OPI, dar tocmai fiindca sunt niste nuante de sezon nu merita pretul mai ridicat.

Acestea sunt nuantele: Flormar N015, N002, N007, 099 si Rimmel 045 Misty jade. Prima imagine, de sus,  este facuta la lumina naturala fara blitz, iar urmatoarea este facuta cu blitz:
 

Mai jos am swatchuit ojele pe hartie. A 4a nuanta este  puternica, 2 straturi sunt suficiente pentru a ajunge la culoarea din sticla. Primele 3, Flormar Neon, sunt puternice, am eu prefer sa folosesc 3 straturi pt acoperire perfecta. Oja Rimmel este slab pigmentata si nici dupa 3 straturi nu ajungi la turcoazul acela pastel cu care te ademeneste produsul.

 Flormar N015
Flormar N002
Flormar N007
Flormar 099
 Rimmel 045 Misty Jade

In acest moment unghiile mele au o nuanta aprinsa de rosu visiniu, superba (pe care o sa vi-o arat intr-o alta postare).

Ce spuneti de nuantele de mai sus?
Care sunt preferitele voastre pentru toamna?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu