Labels

miercuri, 11 ianuarie 2012

Gama Apidermaliv

Inainte de sarbatori am primit un cadou minunat - random.org m-a ales castigatoarea giveaway-ului organizat de It'sFridaySomewhere si Complex Apicol. Trebuie sa recunosc ca e o senzatie grozava sa iti vezi numele incadrat intr-un chenar si sa fii felicitata pentru castigarea unui giveaway!

Desi eu m-am facut disparuta 2 saptamana, Oana a fost draguta si m-a pastrat drept castigatoare pana saptamana trecuta cand am primit coletul.

Premiul a constat in 5 produse Apidermaliv pe care le cunoasteti prea bine:

  • Masca de fata Apidermaliv
  • Crema de fata Apidermaliv
  • Crema de calcaie Apidermaliv cu menta
  • Crema de calcaie Apidermaliv cu propolis
  • Balsamul de buze Apidermaliv
 Pana acum am testat toate produsele in afara de crema de calcaie cu propolis. Cel mai mult imi plac masca de fata si balsamul de buze, care au efect instant de hidratare a pielii. Masca o folosesc o data pe saptamana, o las sa actioneze 10 minute, apoi o inlatur cu gel de curatare si buretel demachiant. Tenul ramane foarte fin, moale.
Balsamul il folosesc doar acasa, fiindca trebuie aplicat cu degetul. In general il aplic seara, depasind serios conturul buzele. A doua zi buzele inca sunt umede, pufoase. I luv it!
Am incercat crema de fata, dar in cazul meu nu matifiaza si lasa o pelicula usor grasa. O folosesc din cand in cand seara pt hidratare.
Crema de calcaie la fel am incercat-o, dar inca nu e perioada in care sa folosesc un astfel de produs zilnic. Imi place insa sa imi fac masaj la picioruse cu ea, mai ales ca este minty fresh ;)
Voi face pe rand cate un review la fiecare produs, dar vreau sa le mai folosesc o perioada pentru a avea o parere mai clara despre ele.

Multumesc  It'sFridaySomewhere si Complex Apicol pentru acest premiu!

PS: Nu uitati sa va inscrieti la giveaway pana duminica!


Pupici XOXO

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu