Labels

joi, 12 ianuarie 2012

Cumparaturi la Fashiondays.ro - update



Dragelor, va povesteam in postul meu Review: Shopping la FashionDays.ro despre experientele mele cu acest site de cumparaturi. In cazul in care nu aveti rabdare sa cititi tot, v-am facut un rezumat mai jos cu cele mai importante aspecte:

De vreun an si jumatate am descoperit shoppingul online si trebuie sa recunosc ca am fost putin addicted la inceput. Posibilitatea de a avea atatea lucruri frumoase la un click distanta mi se pare foarte atractiva. Nu puteam rata site-ul fashiondays.ro, unul din cele mai cunoscutele de la noi cu oferte/campanii fashion pe perioada limitata.

Astazi vreau sa va povestesc despre experienta mea cu acest site. In istoricul meu figureaza 6 comenzi facute in ultimul an, pot spune ca mi-am facut o impresie despre ei.

Cum functioneaza?
Permanent pe Fashion Days sunt in derulare ~10 campanii pt diferite produse. Campaniile dureaza 3-5 zile, perioada in care poti comanda produsele prezentare. Pe masura ce clientii lanseaza comenzi, produsele pot deveni sold-out. Unele campanii devin sold-out dupa doar 1 zi, in special marimile mici. In 3-4 saptamani (spun ei) vei primi comanda acasa prin curier.

Despre produse: Eu am comandat pana acum pantofi, haine, 1 ceas si 1 geanta. Produsele alese sunt de pret mediu: 200 ron pt 1 pereche de pantofi piele, 350 ron pt ceas, 100 ron pt o rochie tricotata. Nu am comandat pana acum produse luxury pt ca preturile mi se par in continuare foarte mari, chiar si cu reducerea acordata. Poate in primavara voi opta pt o pereche de ochelari de fitze :)

Livrarea: Se face prin curier la adresa trecuta in comanda. Eu am mai schimbat adresa de livrare de acasa cu cea de la birou si nu au fost probleme. Coletele vin ambalate frumos, cu un flyer de prezentare, factura fiscala si chiar o pungulita de jeleuri.

Plata: Se face la livrare, sau online cu cardul. Avantajul daca platesti cu cardul online este ca livrarea e gratuita indiferent de valoarea comenzii. Altfel, beneficiezi de livrare gratuita pt comenzi peste 300 ron sau platesti livrarea 15 ron.

Retur: Stiu ca daca nu esti multumit, poti returna coletul in 10 zile si iti primesti banii inapoi. Eu nu am facut-o pana acum, nu stiu cat de seriosi sunt la capitolul acesta.

Problema cu FashionDays.ro

Problema cea mai mare cu Fashion Days este livrarea. Ei spun ca livrarea se face in 3-4 saptamani, dar mi s-a intamplat de 3 ori pana acum sa primesc mail la 1 luna dupa comanda ca aceasta va intarzia 1-2 saptamani. O sa imi spuneti ca daca ai asteptat 4 saptamani, ce mai conteaza 2? Ei bine, am facut o comanda la jumatatea lui octombrie pt o pereche de pantofi de purtat in zilele calde de toamna. Am primit email ca produsele vor ajunge in Romania dupa 16 Decembrie. Din experienta coletul ar trebui sa ajunga la mine dupa inca vreo saptamana si jumatate, asta inseamna de sarbatori. Eu voi fi in concediu atunci, ceea ce inseamna ca primesc coletul in Ianuarie. Destul de neplacut, nu credeti?
De cand m-am intors din concediu, am primit inca 2 mail-uri in care eram frumos informata ca produsele vor ajunge in Romania dupa data de 5 Ianuarie, respectiv 20 Ianuarie. Deja au trecut mai mult de 3 luni de cand am facut comanda respectiva si incep sa ma simt frustrata de neprofesionalismul celor de la FashionDays.

Sa se inteleaga, NU ma deranjeaza intarzierea - astfel de lucruri uneori nu se pot controla. Ma deranjeaza amanarile. Sa primesti 3 mail-uri in care sa fii anuntata ca comanda ta se va livra dupa o anumita data este neplacut.

Norocul meu este ca mi-am comandat o pereche de pantofi (nici nu imi mai amintesc modelul) pe care nu intentionam sa ii port pana la primavara. Oare fetele care si-au comandat cizme cum au reactionat?

Voi aveti comandat pana acum ceva de la fashiondays.ro?

Pupici XOXO

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu