Labels

luni, 9 ianuarie 2012

Review: Yves Rocher lotiune micelara



Dragelor,
Azi vreau sa va ofer parerea mea despre lotiunea micelara de la Yves Rocher. Am descoperit in urma cu cativa ani lotiunea micelara Sensibio de la Bioderma si mi s-a parut cea mai tare inventie - Iata o lotiune incolora, fara alcool, neiritanta, care nu ingrasa tenul, care demachiaza perfect si lasa pielea tonifiata! Genial!

Am folosit cateva flacoane de Sensibio, dar ca o albinuta nestatornica trebuia sa verific si ce altceva exista pe piata. Am testat: Bioderma Sebium, La Roche Posay, Vichy, Ivatherm si acum - Yves Rocher.

Stiu ca parerile sunt impartite - unele fete considera ca lotiunea micelara nu este suficienta pentru o demachiere ca la carte si ca rolul ei este similar cu al unui tonic. Eu folosesc lotiunea micelara seara pentru demachierea tenului, dupa ce am indepartat machiajul ochilor si al buzelor cu un demachiant bifazic. Cred ca e suficient din moment ce pe discheta demachianta nu mai ramane nici urma de machiaj


Pana acum exista o singura lotiune micelara care nu mi s-a potrivit - este vorba de Ivatherm. Spun asta nu pentru ca as fi avut probleme cu produsul, dar in cazul meu nu demachia asa bine precum imi doream. Era un tonic excelent, dar eu cand aleg o lotiune micelara nu imi doresc un tonic, si un demachiant.

Am ales lotiunea tonica de la Yves Rocher pentru ca imi doream cadoul dintr-un catalog si acest produs mi-a atras atentia prin pretul excelent: 29 Ron pret promotional. In alte cataloage am vazut lotiunea cu 50% discount, la doar 22 Ron ceea ce o face cea mai ieftina lotiune micelara de pe piata pe care eu o cunosc.

Precum alte lotiuni micelare, este lichida, incolora si are un parfum foarte usor, care pe mine nu ma deranjeaza.


Pe scurt: Imi place! Face tot ce enumeram mai sus ca ma astept de la o lotiune micelara. Imi place ca nu lasa deloc o senzatie lipicioasa, chiar mai mult tenul e super fresh dupa ce o folosesc. Demachiaza bine fdt, dar pentru ochi nu e prima mea optiune. Trebuie sa insist destul de mult pentru a elimina tot rimelul/creionul de la baza genelor, iar cand exista demachiant bifazic chiar nu are rost sa imi agresez pielea.

Asa arata o discheta gigant dupa demachierea cu apa micelara Yves Rocher. De obicei folosesc 2 dischete pentru a fi sigura ca am eliminat orice urma de machiaj.

Pentru cine e interesat de ingrediente, le aveti mai jos. Eu prefer sa ma prefac ca nu le vad...
Si ca un mic rezumat:
Plusuri
  • Curata bine machiajul tenului
  • Miros placut, textura lichida, incolor
  • Senzatie placuta nelipicioasa, fresh dupa aplicare
  • Pret incepand de la 22 ron
Minusuri
  • Nu curata bine machiajul ochilor
  • Daca o cumperi la pret intreg e mai scumpa decat alte produse similare : 44 Ron
Pret: 22-44 Ron
Nota: 9.5/10
O voi mai cumpara? DA, dar in oferta speciala din catalogul YR

PS: Nu uitati sa va inscrieti la giveaway pana duminica!


Pupici XOXO

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu