Labels

miercuri, 28 martie 2012

Essence Maximum Definition Volume Mascara - Review

Dragelor,

Va aratam in postarea Haul Essence ce lucruri minunatate mi-am cumparat de la standul Essense nou deschis in Obor. Am folosit toate produsele si e timpul sa va prezint impresiile mele.

Voi incepe cu rimelul Maximum Definition Volum Mascara.


Acest rimel mi se pare foarte asemanator cu rimelurile Define-a-Lash de la Maybelline, probabil din cauza periei care este asemanatoare. Diferenta este insa ca rimelul Maybelline are peria putin curbata, in forma de clepsidra, iar cel Essence are peria dreapta, putin conica.

Pentru a vedea ce face acest rimel pt mine, am facut o poza inainte de aplicare:


Aplicarea este facila, peria usor conica iti permite sa prinzi fiecare geana. Dupa primul strat de mascara, am obtinut un look natural, gene definite si separate.


Poate nu sunt eu cea mai indemanatica persoana, dar parca cu acest rimel reusesc sa ma murdaresc mai tare pe pleoapa comparativ cu altele. Poza de mai jos este facuta dupa aplicarea celui de-al doilea strat. Genele sunt putin lipite, dar asa se intampla de obicei cu un rimel nou fiindca textura e mai lichida


Asa arata genele mele cu Essence Maximum Definition Volume Mascara dupa retusuri:


Arata destul de bine: gene separate, definite, volum, alungire.

Problema cu acest produs este ca dupa cateva ore de la aplicare, se intinde pe pleoapa inferioara. Nu cade in punctulete negre precum altele, dar efectiv imi murdareste zona de sub ochi ca si cum mi s-ar fi intins creionul. Acestea fiind spuse, haideti sa vedem care sunt punctele forte si punctele slabe ale acestui produs:

Plusuri:
  • Aplicare usoara, peria iti permite sa prinzi fiecare geana
  • Dupa aplicare genele sunt separate, pline de volum si alungite
  • Pretul mic: 14 ron
Minusuri:
  • Eu cu greu reusesc sa nu ma murdaresc la aplicare
  • Se intinde dupa cateva ore.

Pret: 14 ron de la standul Essence din Obor.
Il recomand?  Daca vreti un rimel sub 15 lei, da, il recomand.
L-as mai cumpara? Nu, prefer sa investesc in ceva mai bun

Inca sunt in cautare de un holy grail al rimelurilor. Voi l-ati gasit?

Pupici XOXO

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu