Labels

marți, 27 martie 2012

I like Attessories!

Dragelor,

Vreau sa va arat ce cercelusi frumosi mi-am comandat de la Attessories! Eu am prins o promotie grozava - oricare 2 perechi de cercei la 15 ron! Am postat la momentul respectiv si pe FB despre aceasta promotiei si cand am vazut ce minunatii sunt pe site, mi-am comandat urgent.





Cerceii sunt foarte usori, desi pot parea destul de mari. Eu o perioada lunga de timp nu am purtat deloc cercei fiindca ma dureau urechile - dar acestia sunt chiar confortabili. M-am intalnit direct cu Gabriel si nu am platit transport, eu ca de obicei am fost putin neserioasa si am intarziat.

Daca va face ceva cu ochiul pe site, va recomand sa comandati cu incredere!

Pupici XOXO

PS: Acest post reprezinta un feedback real, cei de la Attessories nici nu au fost informati in prealabil de intentia mea de a-i lauda.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu