Labels

marți, 28 februarie 2012

Haul Essence!

Da!
Essence in Romania! La preturi mai mult decat decente! In Bucuresti - Bucur Obor si Crangasi. DA!

Nu puteam rata aceasta lansare grozava si am ajuns de urgenta in Obor pentru a-mi alege favoritele. Personal, nu am mai interactionat cu produsele Essence, dar am citit numeroase postari pe diverse bloguri roz despre aceste produse bune cu preturi umane.

Am gasit usor standul, este cel mai mare stand de cosmetice din Obor drept inainte de la intrarea principala pe dreapta. Produsele Essence sunt dispuse in spate, dar fiindca a observat ca faceam gimnastica incercand sa ma uit mai bine la produse, vanzatoarea m-a invitat dupa casa de marcat pentru a alege ce imi place. Atat mi-a trebuit va dati seama!

I-am spus ca e mare nebunie online cu aceste produse si ca multe fete le asteapta demult. Mi-a confirmat ca in ultimele 3 zile a trebuit se refaca stocul de 2 ori si ca asteapta o noua livrare. Era si cazul pentru ca un sfert din stand era gol, dar am avut de unde alege.

Ce mi-am cumparat frumos:



  • Eyeliner gel
  • Pensula pentru aplicarea eyeliner-ului
  • Baza pentru fardul de pleoape
  • Ruj All About Cupcake
  • Express Dry Drops
  • Rimel Maximum Definition Volume Mascara

 Gel eyeliner - London Storm (15 ron) - are o textura gel-spuma si este un gri inchis cu particule sidefate. Abia astfel sa il incerc. L-am aplicat doar pe mana cu pensula (8 ron) si pare destul de prietenos inclusiv cu nepriceputele ca mine.

I love stage – eyeshadow base (13 ron) - nu l-am incercat inca, dar nu am ca termen de comparatie decat primerul ELF, cred ca voi fi destul de multumita de el.

Ruj All About Cupcake (10 ron) imi place foarte mult - este o nuanta draguta, baby pink care se potriveste foarte bine tenului meu deschis. Este shiny si hidratant, dar nu rezista mult.

Express dry drop (9 ron) - nu l-am incercat inca.

Maximum definition volume mascara (14 ron) - Imi place acest rimel, desi fiind nou are tendinta sa incarce putin. Peria micuta si usor conica iti permite sa prinzi fiecare geana.

Total: 69 ron pentru 6 itemuri pe care abia astept sa le folosesc. Voi reveni cu amanunte despre fiecare, dar sunt sigura ca nu voi avea parte de dezamagiri.

Voi ati ajuns la standul Essence?

Pupici XOXO

PS: Nu uitati de Spring Giveaway by FashionQueen.ro si Krista's Beauty Tips, deschis pana pe 8 Martie.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu