Labels

miercuri, 29 februarie 2012

Review: Liz Earle Cleanse & Polish Hot Cloth Cleanser

Hello dears,

In mod normal azi ar fi trebuit sa postez preferatele lunii februarie, dar uitandu-ma pesste postarea de luna trecuta, cu favoritele lunii ianuarie, mi-am dat seama ca nu sunt foarte multe schimbari. Asa ca prefer sa sar peste postarea de preferate, putinele new entry-uri vor aparea cu singuranta in postarea din martie.

Exista insa un produs care m-a dat pur si simplu pe spate si despre care vreau sa va vorbesc astazi. Este vorba despre Hot Cloth Cleanser de la Liz Earle.

Stiu ca ati citit deja cateva review pentru acest produs, eu deja aveam asteptari dinainte sa il primesc. Cei de la Liz Earle au fost deosebit de draguti si mi-au trimis acest produs pentru testare.


Si l-am testat intens de 4 saptamani de cand l-am primit!

Livrarea a durat in jur de 2 saptamani si a ajuns la inceputul lui februarie. Am gasit in pachet o carticica cu informatii despre Liz Earle, despre gamele si produsele pe care le ofera, un etui ce continea tubul de demachiant si 2 prosopele din bumbac 100%, precum niste batiste, plus un bilet personalizat foarte atent.


Despre tenul meu am mai povestit, dar vreau foarte rapid sa mentionez ca am o piele sensibila, mixta in general, uscata iarna, cu pori dilatati si monstruleti din cand in cand, care au lasat urme urate. Incerc sa nu il agresez fiindca folosesc din cand in cand Brevoxyl, care stiti bine ca usuca rau. Pielea din jurul ochilor este subtire si folosesc mereu produse speciale pt aceasta zona.

Instructiuni si ingrediente:



Produsul este deosebit prin felul in care se utilizeaza:
  • Se maseaza usor demachiantul pe fata, lasand zona ochilor la final
  • Se tine prosopul de bumbac in apa calda, se stoarce de apa in exces si se curata demachiantul de fiecare data cu o parte curata a prosopului
  • Se clateste fata cu apa rece
 Toata experienta este foarte placuta datorita texturi fine, care aluneca usor si mirosului de eucalipt. Mirosul e destul de puternic si s-ar putea sa fie deranjant daca esti mai sensibila, dar mie imi place.

Demachiantul curata bine machiajul, inclusiv pe cel al ochilor. Pentru ca se intinde usor, cand iti masezi ochii pentru eliminarea rimelului nu e nevoie sa freci agresiv, un masaj usor e suficient. Batista de bumbac asigura o exfoliere eficienta si este bine sa fii putin mai atenta atunci cand iti stergi ochii, dar nu va ganditi ca este aspra sau agresiva.
Asa arata prosopelul dupa demachiarea tenului intr-o zi obisnuita - machiaj de zi:


Eu nu am avut probleme cu iritarea tenului, senzatii de arsura sau alte neplaceri.

Imediat dupa folosire tenul ramane fin si hidratat, nu ai deloc senzatia de piele care tine precum dupa folosirea altor demachiante sau exfoliante. Dupa 1 luna de utilizare, pot spune ca tenul este destul de curat, neted. Evident o contributie o are crema de fata si Brevoxylul, dar glow-ul sigur e de la demachiantul Liz Earle.

Da, recomand acest produs,  chiar daca pretul poate parea descurajant, 14,25 lire. Comparativ cu un demachiant dermatocosmetic cam tot acolo iesi. Il puteti comanda de pe site-ul Liz Earle. Eu deja planuiesc sa fac o comanda, mai ales ca am identificat pe site si o crema de ochi foarte tentanta.

Ati folosit acest produs sau va tenteaza?

Pupici XOXO

PS: Nu uitati de Spring Giveaway by FashionQueen & Krista's Beauty Tips, puteti sa va inscrieti pana pe 8 Martie!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu