Labels

marți, 17 ianuarie 2012

Review: Dermablend Vichy



Pentru azi am pregatit o postare speciala fiindca este vorba de un produs special: fondul de ten Dermablend Vichy!

Va amintiti ca in luna Decembrie a avut loc un concurs pe pagina de FB Vichy in urma caruia s-au ales 50 de castigatoare pentru a testa in premiera acest holy grail al acoperirii imperfectiunilor. M-am regasit si eu pe lista, nici nu imi venea sa cred ca am avut noroc.

Dupa o luna de asteptare, ieri a venit curierul cu premiul. Stiu, acest review este un pic prematur fiindca nu am avut ocazia sa testez efectele pe termen mediu ale acestui produs. Dar vorbim de un fond de ten, nu de o crema - si de aceea imi permit sa va prezint impresiile mele dupa ce am purtat acest produs timp de 8h+.


Mi-am ales nuanta 25 Nude si am avut emotii ca va fi un pic mai inchisa decat tenul meu. Atunci cand folosesti un fdt cu acoperire mare eu consider ca este mai potrivit sa alegi o nuanta usor mai inchisa, decat una mai deschisa - aceasta din urma creand impresia unei fete palide, ghostly. Din fericire, nuanta mi se potriveste foarte bine, mai ales ca la cateva minute de la aplicare it blends perfectly with my natural skin color.

Produsul inca nu apare pe site-ul de prezentare Vichy, asa ca am facut cateva poze la pliantul ce insoteste produsul pentru a vedea care sunt promisiunile producatorului.




Pe scurt:
  • aplicare usoara, afinitate perfecta intre pigmenti si epiderma
  • acoperire perfecta a defectelor, fara efect de masca
  • ten uniform si luminos 16h
Ingrediente (conform makeupvalley.com - nu le-am gasit trecute pe ambalaj):

Water, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Glycerin, Polyglyceryl-4, Isostearate, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Hexyl Laurate, Pentylene Glycol, Disteardimonium Hectorite, Methylparaben, Cellulose Gum, Aluminum Hydroxide, Magnesium Sulfate, Phenoxyethano, Disodium Stearoyl Glutamate, Tristearin, Acetylated Glycol Stearate, Acrylates Copolymer, Butylparaben.

Ce spun eu:

Am aplicat fondul de ten Dermablend cu degetele, iar apoi am blenduit bine cu pensula pentru pudra de la ELF (cea dreapta). Ce am remarcat la inceput a fost textura destul de lichida a acestui produs. Nu este cremos, precum Flower Perfection, ci seamana mai mult cu Colorstay pentru ten normal/mixt. L-am pus pe mana si am facut repede poza de mai jos fiindca se scurgea.


Am aplicat fondul de ten cu degetele - se aplica foarte usor tocmai pentru ca are aceasta textura lichida care permite o intindere buna. Ce observ? Wow - asta da acoperire. Dermablend este fondul de ten care ofera cea mai buna acoperire din cele testate de mine. In cateva minute de la aplicare, tenul este perfect mat, nicio imperfectiune, parca m-am Photoshopat. Priviti pozele de mai jos pentru a intelege la ce ma refer. Pe langa petele ramase de la monstruleti, am o usoara iritatie in partea de sus de la Brevoxyl. (In realitate tenul meu nu arata chiar asa rau ca in poza de mai jos, care a fost facuta la 7 AM :))



Poza de mai  sus este facuta dupa 1 strat subtire de Dermablend, fara corector, fara pudra. Stiu ca in cazul imperfectiunilor severe, acoperirea este buildable, dar nu a fost cazul. Daca va mai amintiti postarea despre Flower Perfection, desi eram multumita de acoperirea buna, inca se putea observa o urma de roseata dupa aplicare. Cred ca pozele de mai sus arata destul de clar care e diferenta intre un fond de ten si un fond de ten corector.

Finish-ul este frumos; perfect mat, fara efect de masca, deloc cakey. Nu l-as numi natural, fiindca tenul e prea uniform. Din acest motiv blush-ul e obligatoriu.

Am folosit Dermabled si pentru cearcane, acoperirea este buna, dar eu nu consider ca am probleme grave (am observat doar cand am editat pozele ca s-a strans putin fdt in pliu, live era insesizabil)



Da, Vichy Dermablend acopera imperfectiunile foarte bine.

Dar nu este fondul de ten perfect pentru un ten mixt. La 2-3 ore de la aplicare a inceput sa imi luceasca nasul. Am folosit putin pudra si problema s-a rezolvat. Adevarul e ca eu inca nu am gasit acel fdt care sa imi tina nasucul mat intreaga zi, dar Colorstay de exemplu facea fata 4 ore. Fruntea a inceput sa devina shiny dupa vreo 6 ore - rezonabil.

Rezistenta este buna, la 8 ore de la aplicare imperfectiunile mele inca sunt invizibile, dar Dermablend nu este un fdt rezistent la transfer. Se ia pe telefonul mobil, intr-o cantitate acceptabila. Nu e nevoie ca de fiecare cand vorbesc la telefon sa sterg ecranul cu un servetel.

Inconvenientul real al acestui produs pentru mine este ambalajul. De ce Vichy nu i-ai pus o pompa pentru aplicare facila? Sau macar un varf subtire prin care sa curga. Fiind lichid, nu pot turna cantitatea optima de produs. Ehhhh deja cer prea mult.

Sa recapitulam:
Plusuri:
  • acoperire mare, fara efect de masca
  • finish perfect mat - de photoshop
  • resistenta buna
Minusuri:
  • Ambalajul :(
  • Nasuc disco-ball dupa 3 ore - se rezolva cu pudra
Nu e chiar un minus, dar daca nu ai nevoie de acest produs pt acoperire, nu il cumpara! Alege ceva usor, pentru un look fresh si luminos

Nota: 9.5/10
Il voi mai cumpara? Da, dar nu pentru uz cotidian, ci pentru zilele in care chiar am nevoie de acoperire maxima.

Voi ce parere aveti de Dermablend? Va tenteaza?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu