Labels

duminică, 13 noiembrie 2011

Review: Fluid Clear Skin Express Solution

Dupa un weekend de relaxare in afara Bucurestiului, am revenit cu un review scurt despre Fluid Clear Skin Express Solution Pore Minimizer.

Mi-am luat acest produs in vara fiindca in timp ce stateam la coada sa imi platesc produsele, am observat raftul de produse Express Solution la reducere. Total surprinzator, o consultanta Sephora a venit si mi-a prezentat pe rand produsele, recomandu-le pentru reducerea consistenta (21 Ron in loc de 80 Ron). Nu sunt obisnuita ca consultatele Sephora sa fie dragute/politicoase, cu atat mai putin sa recomande produse la reduceri.


Am folosit acest produs toata luna august si jumatate din septembrie, mi-am facut o perere despre el.



Pentru acest review am cautat info despre gama Express Solution si am gasit-o in formula completa aici, la Sephora Franta.

Ce spun ei:
Fluidul dezincrustant pt minimizarea porilor pentru o piele purificata cu o textura mai fina.

Acesta combină trei acţiuni:
1. Curatare: impuritatile din pori sunt eliminate,
2. Netezire: porii sunt micsorati si pielea este mai neteda,
3. Matifiere: excesul de sebum este eliminat.

Rezultat: porii sunt curatati de impurităţi, porii dilatati sunt micsorati, iar textura pielii este imbunatatita si tenul mat.

Ingrediente active:
- Extract de lentille: absoarbe excesul de sebum pentru a reduce stralucirea şi înăsprirea porilor
- Acidul hialuronic: proprietati de hidratare
- Lipodermol: complex lipovitamine - Omega 6, Omega 3, un derivat de vitamina A, vitamina E si acid linoleic: Consolideaza bariera epidermica, ajuta pielea sa absoarba apa, calmant, bio-filmogen
-AHA, enzime: înfrumuseteaza suprafata pielii prin accelerarea şi controlul exfolierii.
Ce spun eu:

Voi incepe prin a mentiona ca am un ten mixt: puternic seboreic in zona T si uscat in zona obrajilor, a buzelor. Nici un produs nu reuseste sa imi mentina tenul mat intreaga zi, de cele mai multe ori folosesc pudra dimineata si pana la 3 deja nasul luceste ca un bec. Pentru ca e vorba doar de nas nu arata dezgustator, dar mi-ar placea sa nu fie nevoie sa reaplic pudra la jumatatea zilei.

Acest produs este un fluid hidratant pt tenul mixt. Vine sub forma unui flacon de 30 ml cu pompa.
Este apos atunci cand il aplici, iti curge printre degete, dar se intinde bine si o cantitate mica este suficienta pentru tot tenul. Are un miros puternic, cel clasic al produselor pt ten gras: mentolat, intepator. Dupa aplicare tenul este foarte fin, are un astept placut, mat dar nu uscat.


Aici este mai putin de o apasare pe capac. Cantitatea aceasta este aproape suficienta pentru toata fata, fara a lasa o senzatie umeda - cum se intampla daca aplici prea mult.



Daca ai tenul sensibil este posibil ca acest produs sa iti provoace usoare mancarimi. Mie mi s-a intamplat cand l-am aplicat de cateva ori, dar la fel am patit si cu Normaderm.
Avantajul principal este faptul ca nu incarca tenul, nu formeaza o bariera la suprafata acestuia, este usor si hidrateaza. Dar efectele de reducere a dimensiunii porilor si de matifiere a tenului lipsesc. Da, tenul arata bine si este mat 1 ora dupa aplicare - dar atat. Eu am renuntat la speranta de a gasit un produs care sa matifieze si sa micsoreze dimensiunea porilor - fictiune. Dar un hidratant trebuie sa folosesc, de aceea testez diverse produse in cautarea unuia just right.

And let's review:

Plusuri:
  • ambalaj cu pompa
  • pret/ cantitate
  • consistenta lichida, care nu incarca tenul si nici nu formeaza o pelicula
  • noncomedogen
  • hidrantat, usor, potrivit tenului normal-mixt
Minusuri
  • pretul fara reducere
  • nu matifiaza, nu reduce porii
  • poate provoca mancarimi
Rank: 6/10

Atat despre Fluid Clear Skin Express Solution... eu inca mai am jumatate de tub, dar l-am schimbat cu Normaderm. Voi ati gasit vreun produs pt ten mixt care sa va multumeasca?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu