Labels

marți, 29 noiembrie 2011

The versatile blog award

Am primit de la Andreea primul meu blog award.



Sunt extrem de happy pentru ca desi am blogul de mai putin de 1 luna, s-a gandit Andreea la mine. Multumesc mult!

Trebuie sa spun 7 lucruri despre mine si sa nominalizez 15 bloguri.

1. Imi plac la nebunie pantofii. Din vara pana acum mi-am cumparat 10 perechi
2. Imi iau concediu mai mult de 1 zi doar daca asta inseamna  sa plec undeva. Altfel simt ca am irosit una din putinele zile de concediu la care am dreptul pe an.
3. Am o pisica
4. I'm a Christmas freak. Deja am fulgi pe ecranul telefonului si ca ringtone o melodie de sezon, sexy
5. Imi place sa fac cadouri; daca am bani cat mai scumpe, cat mai exagerate
6. Sunt blonda de 3 ani fara pauza
7. Beau 5-6 cani de ceai pe zi + 2 l de apa


Premiul merge mai departe la urmatoarele bloguri:
  1. Fashion Doctor
  2. From Mona with Gloss
  3. BeautybyLavi
  4. Stilistele
  5. Andreea's Land
  6. I like being unperfect.... 
  7. Miu Miu
  8. Amy's makeup drawer
  9. Sudessa
  10. Jully With Love
  11. Classy and Pink 
  12. Miss Ellie Sugar
  13. Katynel
  14. Honey Bunny 
  15. Pardonne-moi ce caprice
 Pupici XOXO

    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu