Labels

duminică, 29 ianuarie 2012

Cute Blog Award!

Hello girls! Sper ca aveti o seara grozava... eu planuiesc sa ma uit la One Tree Hill de care am devenit dependenta. Kaiyo Aino mi-a facut o surpriza foarte placuta si mi-a dat Cute Blog Award! Soooo happy :D



Reguli:
1. Aminteste persoana care ti-a acordat premiul printr-un link catre blogul ei.
2. Raspunde intrebarilor care insotesc premiul!
3. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog.
4. Premiaza cate bloguri crezi tu ca merita acest premiu!
5. Asigura-te ca anunti proprietarii blogurilor ca au primit acest premiu!

1. L-am primit de la Kaiyo Aino - TY dear ;)

2. Intrebarile:

1. Care este produsul de machiaj preferat?
Produsul preferat e rimelul, dar cel mai utilizat cred ca e fdt.
2. Care a fost trend-ul preferat in anul 2011?
Pasteluri vs Color Block D:
3. Care este desertul tau preferat?
Greu de spus din moment ce fug de zahar... probabil frappuccino de la Starbucks sau inghetata de la Yogoberry
4. Culoarea preferata?
As vrea sa raspund albastru, dar dressingul meu urla corai corai corai :)
5. Care este prenumele tau?
Cristina
6. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?
Muse - Resistance
7. Pisici sau caini?
Am o pisica adorabila pe care o iubesc mult mult mult. Daca as fi locuit la casa probabil as fi optat pt un bichon pufos.

3. Ceva despre mine... Pentru ca sunt intr-o prapastie financiara - pana dupa15 februarie NU am voie sa imi cumpar nimic de imbracat - am facut un mic shopping la inceputul lunii, dar de atunci nimic :( Credeam ca lesin ieri cand am trecut prin fata la Calzedonia in Romana - reduceri 50% - si nu am putut sa imi cumpar nimic.

4. Multe fete au primit deja acest premiu... le mai amintesc pe:
Jully with Love
Andreea's Land
Macnetize 
Katynel 
From Meg with Love
Iguanitza
Sweet Crazy Lollipop

... si invit orice alta bloggeritza care doreste sa raspunda la intrebari sa il preia ;)

Pupici XOXO

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu