Labels

joi, 23 februarie 2012

Masca cu ciocolata alba de la Montagne Jeunesse

Dragelor,

Azi fac prima postare dintr-o serie de 3 despre mastile Montagne Jeunesse pe care le-am primit pentru testare.
Cele 3 masti primite de mine sunt:
  • Fudge Sauna
  • Peel-Off Masque
  • White chocolate


Am inceput cu ultima,  care mi-a starnit curiozitatea fiindca imi imaginam ca miroase delicios. Nu m-am inselat!


Ce spun cei de la Montagne Jeunesse despre aceasta masca:

White chocolate - Masca pentru curatare cu ciocolata alba cu smantana si jojoba ce lasa pielea curata si hidratata.


Ingrediente:


Ce spun eu:

Mastile Montagne Jeunesse sunt ambalate in pliculete de 11-17 gr, la minidoza, cantitatea fiind suficienta pentru 2-3 aplicari. Se deschis usor, dar nu le poti inchide, aceea ce inseamna ca e de preferat sa le folosesti intr-un timp cat mai scurt si sa nu le uiti in dulapul din baie.

M-a atras masca cu ciocolata alba pentru ca eu nu sunt fan ciocolata normala, consum ocazional cioco cu 70% cacao, dar imi place la nebunie cum miroase ciocolata alba. De cum am deschis ambalajul am simtit parfumul de vanilie, parca eram intr-o cofetarie. Are un miros foarte dulce, care te duce cu gandul la prajituri.


Masca are o textura cremoasa si se intinde usor. Spre deosebire de alte masti cu argila in compozitie, aceasta se simte foarte hidratanta pe fata, precum un unt moale.

Dupa cateva minute de la aplicare, argila se intareste si masca incepe sa stranga. Eu am aplicat produsul dupa baie, am stat cam 20 de minute si apoi am clatit cu apa rece. Se clateste destul de usor si desi am stat destul de mult cu ea, nu a cauzat niciun disconfort.


Dupa aplicare, tenul a ramas mat, curat, fin. Chiar mi-a placut! Toata experienta utilizarii acestei masti a fost placuta. Ce mi se pare deosebit fata de alte masti de curatare cu argila, este ca si hidrateaza tenul, nu doar absoarbe excesul de sebum de la suprafata. Nu ma pot pronunta asupra efectelor sale in timp, dar nici nu cred ca scopul acestui produs este sa trateze - e pentru momentele de rasfat, cand vrei sa ai parte de o mini sedinta spa acasa.

Pret: 7-9 ron din supermarketuri.
O recomand? Da, pentru momentele in care vrei sa te rasfeti acasa.

Ce parere aveti de mastile Montagne Jeunesse? Mie imi placeau si inainte de aceasta campanie de testare, iar initiativa distribuitorului este de apreciat.

Pupici XOXO

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu