Labels

luni, 14 noiembrie 2011

Campanie Trender - Revicel

Nu mi-a venit sa cred zilele trecute cand am primit in Inbox un mail de la Trender prin care eram anuntata ca voi participa la campania de testare a cremei Revicel.

Daca ati aruncat un ochi pe postarea mea despre frumusete, ati observat ca eu sunt genul de femeie care munceste din greu pt a arata bine, pt a fi in forma, sanatoasa, stralucitoare. Lupta este in plina desfasurare, nu sunt perfecta si nici nu voi fi vreodata, pt simplul motiv ca sunt reala - nu un personaj desenat. Dar asta nu ma descurajeaza to do my very best.


 
Folosesc creme anticelulita, fac sport acasa, incerc sa mananc cat mai sanatos, beau apa etc. Dar tot nu este suficient pt a avea o piele perfect ferma, un abdoment perfect sculptat si un glow overall. De aceea campania Revicel m-a atras - iata un produs care promite multe si isi asuma riscul sa fie blamat de 200 de blogarite pt ca nu da rezultate. Si aici incep sa ma gandesc ca poate e ceva de el.

Ce promite acest produs:

Crema anticelulitica REVICEL este un produs revolutionar care combina efectele pozitive ale extractului de ardei iute cu cel al algelor marine, rezultatul fiind arderea grasimilor, eliminarea celulitei si a vergeturilor si asigurarea echilibrului biologic al pielii.

Crema anticelulitică REVICEL contribuie la :
  • Diminuarea ţesutului adipos subcutanat, redistribuirea armonioasă a adipocitelor, creşterea elasticităţii şi fermităţii pielii;
  • Regenerarea pielii îmbătrânite şi eliminarea depozitelor de toxine prin drenajul sistemului limfatic;
  • Hidratarea pielii în mod corespunzator prin asigurarea necesarului de nutrienţi la nivel celular;
  • Întărirea ţesuturilor de consolidare şi conjunctive, diminuarea aspectului de coajă de portocală şi eliminarea celulitei persistente.
Instructiuni de aplicare:

Inainte de aplicare se va curata bine pielea. Pentru un efect mai vizibil se recomanda aplicarea cremei REVICEL de doua ori pe zi, timp de cel putin 4 saptamani. Masajul se va aplica dimineata si seara prin miscari circulare pana cand crema este absorbita complet;
Zone de aplicare : picioare, coapse, solduri, abdomen, maini, etc.
In urma aplicarii cremei veti simti cum zona masata se incalzeste, acesta fiind un semn ca extractul de ardei iute a penetrat tesutul si circulatia sangelui a fost activata. Dupa aplicare, crema anticelulitica REVICEL va lasa o senzatie placuta de revigorare si revitalizare.
Acum astept cu nerabdare sa primesc produsul si sa il testez. Dar fiindca o crema nu este niciodata suficient - nu face miracole, mi-ar propus sa imi imbunatatesc programul de fitness zilnic, sa mananc mai putin seara si sa ma tin de creme, impachetari etc. iar la sfarsitul campaniei sa trag linie.

Pentru asta voi posta in fiecare zi pe blog (sau la cateva zile cumulat) ce am consumat, ce am alergat si ce rezultate am obtinut.

Revin mai tarziu cu un rezumat al zilei de azi ;)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu