Labels

miercuri, 21 decembrie 2011

Cadouri de Craciun...

Dragelor, mai sunt doar 3 zile pana la Craciun iar eu nu imi vad capul de treaba: cumparat cadouri, cumparat hartie pt impachetat, sunat pentru urgentat comenzi, impachetat cadouri, expediere cadouri prin posta, vizite la salonul de cosmetica pt un look fabulos, shopping de hainute si pantofiori etc... Plus ca trebuie sa las totul in ordine la birou fiindca lipsesc aproape 2 saptamani.

Asa ca va rog sa nu va suparati pe mine fiindca trag chiulul pe blog. Pe FB sunt in fiecare zi sa mai impart ceva cu voi sau sa va citesc.

Si fiindca nu vreau sa credeti ca ma plang degeaba, vreau sa va arat la ce am muncit aseara 1h si jumatate: cadourile de Craciun pe cei dragi:


Sunteti curioasa ce se ascunde in cutii? Ei bine anul acesta finantele nu au fost extraordinare - incerc sa pastrez o atitudine pozitiva de tipul "se rezolva pana la urma" - dar cred ca m-am descurcat si sper ca toata lumea sa fie multumita de ce va gasi sub brad.

Pentru mama am pregatit o crema Gerovital H3 si parfumul Comme une Evidence, unul din preferate ei:

Tata va primi un set Nivea gel de ras si balsam - stiu ca are nevoie, ma gandesc sa ii mai cumpar si un fular.


Pentru socrii  am ales un toaster, mereu util la micul dejun:


Fiindca inca nu are unul, pentru sora mea am pregatit un album cu pozele de la nunta ei (i le-am furat de pe PC cand am fost in vizita):


Dragul meu avea nevoie de un telefon nou si am vrut sa ii iau un smartphone fiindca e o adevarata bijuterie - eu nu ma pot desparti de Samsung-ul meu:



Si daca tot e Craciun si promotie la Phillips, un cadou mic si pentru mine:


Cum spune si reclama: Daca nu in Decembrie, atunci cand?

Pupici XOXO

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu