Labels

sâmbătă, 24 decembrie 2011

M-am vopsit cu Mousse Color!



Dragelor,

Va scriu de acasa, din fata sobei, sorbind un ceai de iarna cu scortisoara si portocale - foarte traditional. Sarbatorile pentru mine au inceput de ieri si sunt cu totul in the Christmas mood!

Fiindca joi va scriam entuziasmata pe FB ca ma vopsesc cu Mousse Color, azi vreau sa va arat si poze.

Eu mi-am ales nuanta 800 Blond deschis fiindca mi s-a parut cea mai deschisa din cele propuse de aplicatia Palette. De cum am deschis coletul m-a lovit mirosul puternic de capsuni - absolut delicios. Inteleg de ce a fost nevoie de avertismentul de pe ambalaj: Pentru uz extern - a nu se bea, a nu se manca.


Ultima data m-am vopsit in 19 Noiembrie la salon. Urma sa imi fac o programare pentru inainte de Anul Nou, dar campania Trender a venit la fix pentru mine si am preferat sa testez acest produs.
Am deschis shakerul si am gasit in interior:
  • lotiunea revelatoare
  • pudra coloranta
  • balsamul pentru stralucire
  • instructiuni de folosite
  • manusi de protectie


Dupa ce am citit instructiunile, am inceput sa fac amestecul. Am turnat intai lotiunea revelatoare in shaker, apoi pudra si am inceput sa amestec cu putere.




Am agitat de 40+ ori pentru a fi sigura ca se amesteca foarte bine. Am deschis cu grija shakerul pentru a nu ma umple de spuma din capac, si am inceput aplicarea. Avand manusile puse, luam putina spuma si o aplicam pe parul uscat. Am inceput din fata, dar pentru mine spuma rezultata a fost mai mult decat suficienta si am reusit sa o impregnez bine in tot parul. La final am masat bine, ca atunci cand folosesc sampon. Daca la inceput aveam impresia ca spuma usuca parul si ca va fi imposibil sa imi bag degetele in par, la final avea foarte multa spuma pufoasa in par.



Ceea ce nu mi-a placut la acest produs e ca atunci cand am ajuns aproape de fundul shakerului, am observat numeroase cocoloase de pudra coloranta care se formasera. Nu stiam daca ar trebui sa adaug si acea spuma in par, nu stiam cum sa le amestec in acest moment. Pentru mine acesta e un minus - pudra nu se amesteca bine cu lotiunea revelatoare. Mentionez ca am agitat shakerul foarte bine, de mai mult de 40 ori. Cred ca ar fi fost util daca aveam o bagheta pentru a amesteca pudra cu lichidul, before shaking.


Am stat cu spuma in cap 30 de minute asa cum spun instructiunile, iar apoi m-am clatit. M-am spalat de 2 ori cu masca cu placenta de la Kallos pe par pentru a fi sigura ca elimin complet orice urma de vopsea, fara a agresa parul cu sampon, apoi am aplicat balsamul pentru stralucire.
In continure am urmat rutina clasica - keratina lichida, spray bifazic reparator si uscat cu feonul la cea mai mica treapta de caldura si viteza.

Rezultatul? O culoare uniforma, stralucitoare, putin mai inchisa decat cea de pe ambalaj. Imediat dupa uscare am avut impresia ca varfurile mele din fata (cele mai deschise la culoare) au capatat o nuanta inchisa de gri, dar a doua zi, la lumina naturala, culoarea mi s-a parut perfect uniforma. Aveti mai jos pozele before and after:



Mi se pare ca nuanta de o idee mai inchisa decat in poza de mai sus, dar poate e doar in capul meu. De atat timp sunt obisnuita cu blondul ultradeschis, pentru mine e o mare schimbare.

Per total:
Plusuri:
  • Nu curge
  • Se aplica foarte usor
  • Un tub este suficient pentru a vopsi parul pana la umeri
  • Miros placut de capsuni
  • Miros de amoniac slab in timpul aplicarii
  • Par moale, stralucitor dupa aplicare
Minusuri:
  • Metoda shake-it nu permite o amestecare perfecta a pudrei cu lichidul
  • Culoare este putin mai inchisa decat pe ambalaj (valabil pentru toate vopselele incercate acasa)
  • Gama de blonduri este foarte restransa - eu am folosit cea mai deschisa nuanta
Nota: 9/10 pentru o vopsea de folosit acasa.

O recomand? Da, cred ca e una din cele mai bune optiuni pentru a te vopsi acasa fiindca nu curge si se aplica foarte usor, inclusiv la spate.

Voi reveni cu impresii dupa mai multe spalari: cum se mentine culoarea, care e aspectul general al parului etc.

Voua cum vi se pare vopseaua Mousse Color? Ati incercat-o deja?

Pupici XOXO
Sarbatori fericite!
Craciun fericit!
Multa sanatate, impliniri si fericire !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu