Labels

duminică, 25 decembrie 2011

Really Red!

Dragelor,

Pentru ca tot suntem in aceasta perioada guvernata de rosu, argintiu si auriu - pe un fundal verde, azi v-am pregatit un nou episod din seria Nails in care va prezint nuantele de rosu - portocaliu pe care le am.

Manechiura clasica rosie este preferata mea - chiar acum cand tastez port OPI Red pentru a fi in ton cu sarbatorile. Este o culoare care nu se va demoda niciodata, care arata fabulos indiferent de forma sau lungimea unghiilor.

Ojele mele rosii si portocalii aliniate
Swatch-uri

Nu prea mai au nevoie de explicatii, sa facem close-up pe fiecare.
Bourjois 14 - rosu cu sclipici. Rezistenta 1-2 zile, culoare stralucitoare, 1-2 straturi sunt suficiente pentru acoperire foarte buna.


OPI Guy Meets Gal-Veston - aplicare perfecta, un rosu - coral cu textura sorbet translucida, chiar si dupa 3 straturi transparenta se pastreaza. Luciu perfect, nici nu mai e nevoie de top coat, rezistenta 5 zile.


OPI Red - rosu perfect, clasic, atat de frumos! Se aplica foarte usor, 1-2 straturi sunt suficiente pentru acoperire 100%. Contine particule foarte foarte mici de sidef pentru a face culoarea mai stralucitoare, dar pe unghie sideful nu se observa - doar culoarea vie si shiny.


Flormar N012 -  un corai puternic, mat, 1-2 straturi sunt suficiente pentru acoperire perfecta, rezistenta 4-5 zile.

Flormar 237 - un corai sidefat festiv - da bine intr-o combinatie cu verde mat. Rezistenta 3-4 zile, acoperire 2-3 straturi.


Farmec 363 si 351 - Stiti deja parerea mea despre ojele Farmec: rezistenta 3-4 zile, acoperire 2-3 straturi, necesita top coat.



Avon Mamboo Melon - o nuanta absolut superba cu rezistenta mai putin de 1 zi. Asa cum puteti observa s-a si decantat desi am agitat sticla inainte sa incep sa fac pozele. Pacat de acesta nuanta frumoasa - dar calitatea e zero.

Atat intre un pahar de vin fiert si o felie de cozonac.

Pupici XOXO
Sarbatori fericite!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu