Labels

luni, 5 decembrie 2011

Fit & Fabulous: 28 Noiembrie - 4 Decembrie

 Saptamana trecuta am inceput foarte bine, dar din pacate programul mi-a fost dat peste cap de joi, cand am intrat intr-un mini concediu si am fost plecata din Bucuresti. Nu am mai facut sport cum trebuie si am scapat si o felie de chec. Nu imi pare rau, nu m-am ingrasat, nu sunt paranoica... dar trebuie sa recunosc ca dereglarea programului meu m-a facut sa ma simt Duminica un pic anxioasa.

Care e insa treaba cu acest meniu pe care il scriu aici? Nu am nevoie sa slabesc prin dieta, poate trebuie sa fac mai mult sport. Incerc sa am un stil de viata cat mai sanatos, dar tentatiile sunt multe si uneori mi se intampla sa fac excese. De aceea un jurnal alimentar este binevenit; pentru a stii cand gresesti in alimentatia ta, pt a descoperi cauza zilelor acelora cand esti extrem de obosita.

In plus, un metabolism ca la 18 ani ai doar la 18 ani, daca nu faci sport si daca nu ai grija de tine. Inca imi mai vin hainele din liceu, chiar cele din generala si vreau sa pot spune asta si peste 3 ani. Genele nu ma ajuta foarte mult, am inceput sa fac celulita in clasa a 9-a, si chiar daca cei din familia mea nu sunt grasuni, nici fit, atletici nu pot spune ca ar fi. De aceea si atentia aceasta sporita pe care o acord corpului meu: si la suprafata, si in interior.

In posturile urmatoare din aceasta rubrica va voi povesti mai multe despre obiceiurile mele alimentare, dar azi vreau doar sa vad las un articol de pe eva.ro care spre deosebire de 99% din articolelor acestui site nu mi se pare b*****it. Il gasiti aici si se numeste Dr. Oz: Top 6 secrete proprii de sănătate

1. Are grijă la ceea ce mănâncă
Într-o ediţie a emisiunii sale aminteşte de nucile crude care scad hipertensiunea arterială, te ajută să gestionezi mai bine situaţiile stresante şi sunt o sursă importantă de acizi graşi omega-3 care au un rol antiinflamator. De asemenea, un aliment pe care Dr. Oz susţine că ar fi singurul pe care l-ar lua cu el pe o insulă pustie este somonul, la fel foarte bogat în acizi graşi omega-3.
În toate ediţiile emisiunii care au ca subiect alimentaţia sănătoasă, Dr. Oz aminteşte că la baza fiecărei mese pe care o luăm trebuie să se regăsească legumele verzi (frunze verzi) sau rădăcinoasele.

2. Nu face exces de cafeină şi preferă ceaiul verde
Presupun că dacă ai urmărit unele dintre ediţiile emisiunii sale ai observat că Dr. Oz nu se declară ca fiind împotriva cafelei, însă recomandă un consum limitat de cafeină şi, în special, înlocuirea cafelei cu ceaiul verde.

3. Începe dimineaţa cu un program de exerciţii
În fiecare dimineaţă, Dr. Oz are un program de şapte minute de exerciţii intense peste care nu sare niciodată. La finalul materialului găseşti un filmuleţ cu exerciţiile pe care le face Dr. Oz în fiecare dimineaţă.

4. Mănâncă dimineaţa terci de ovăz
O combinaţie sănătoasă pentru micul dejun este terciul de ovăz cu iaurt uşor şi fructe de pădure, recomandă Dr. Oz. Acest mic dejun îţi va menţine senzaţia de saţietate mai multă vreme şi vei fi mai puţin tentată să mănânci mult la prânz.

5. Are grijă de silueta lui
Cea mai bună soluţie ca să slăbeşti este aceea de a renunţa la pâinea albă şi orice produs din făină albă rafinată, orez alb şi zahăr rafinat. Alege variantele de făină integrală, orezul brun sau sălbatic, miere de albine sau zahărul brut din trestie.

6. Nu face exces de dulciuri
Dulciurile din comerţ nu sunt tocmai indicate nici dacă vrei să slăbeşti, dar nici pentru sănătate în general, din cauza adaosurilor nocive din compoziţia lor. Prin urmare, este recomandat să renunţi la băuturile carbogazoase şi să eviţi consumul exagerat de dulciuri.

28 Noiembrie
Sport: 30 min bicicleta eliptica
Beauty: Masaj Revicel
Mic dejun: Mozarella cu rosii
Gustare 12:00: Banana
Pranz: Salata cu legume, piept de pui afumat, telemea si masline
Gustare: Portocala
Cina: Pui la cuptor cu salata, Mar

29 Noiembrie
Sport: 30 min bicicleta eliptica
20 min Pilates
Beauty: Masaj Revicel
Mic dejun: Lapte cu musli instant
Gustare: Banana
Pranz: Orez cu legume
Gustare: portocala
Cina: Pui la cuptor cu salata, Mar

30 Noiembrie
Sport: 30 min bicicleta eliptica
Beauty: Masaj Revicel
Mic dejun: Lapte cu musli instant
Gustare: Banana
Pranz: Orez cu legume
Gustare: portocala
Cina: Braza Fagaras, iaurt cu fructe de padure congelate


1 Decembrie - am fost pe drumuri toata ziua
Mic dejun: 2 banane cu iaurt
Pranz: 1 lingura salata beouf, 2 linguri salata de telina, 1 felie de paine
Gustare: cateva felii de pomelo, 1 felie de chec
Cina: Mar, banana


2 Decembrie
Mic dejun: 1 banana, Lapte cu 3 linguri cereale, seminte de in, miere
Gustare: mar
Gustare: banana
Cina: Paste cu legume, 1/2 ananas

3 Decembrie
Beauty: Masaj Revicel
Mic dejun: Iaurt cu 3 linguri cereale, seminte de in, miere
Gustare: mar
Pranz: Paste cu legume, 1/2 pomelo
Cina: Iaurt cu fructe de padure congelate

4 Decembrie
Sport: 20 minute Pilates
Beauty: Masaj Revicel
Mic dejun: 1 banana, Iaurt cu 3 linguri cereale, seminte de in, miere
Gustare: mar
Pranz: Ciorba de legume, varza calita
Cina: Compot de mere

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu