Labels

duminică, 4 decembrie 2011

Review: Crema Antiimperfectiuni Gerovital

In adolescenta m-am confruntat cu o acnee nesuferita, dar acum pot linistita sa spun ca imi apar 2-3 cosuri in perioada sensibila a lunii si 1-2 uneori. Insa si aceste cateva cosuri sunt atat de odioase, le urasc. Le tratez rapid cu Brevoxyl, dar petele raman.

De aceea am fost foarte fericita cand am citit numeroase review-uri pozitive despre crema antiimperfectiuni de la Gerovital. Am comandat si eu la momentul acela pachetul de mostre. Dupa consumarea pliculetelor eram atat de incantata de produs, ca mi-am cumparat imediat crema la cutiuta.


Dar sa incepem cu ce spune producatorul:

Este un produs modern de infrumusetare cu o formula special conceputa pentru uniformizarea si redarea stralucirii tenurilor patate, pigmentate neuniform, cu semne ramase de la acnee, etc.

Actiune: Prin ingredientii prezenti in formulare, crema exercita o actiune complexa:
* decoloreaza petele existente si indeparteaza stratul de celule moarte de pe suprafata pielii prin efectele acizilor din fructe, uniformizand tenul
* previne aparitia petelor noi si imbatranirea accelerata a pielii si prelungeate in timp efectul de decolorare prin prezenta extractului antioxidant, antistres din Floare de Colt
* emoliaza, hidrateaza si hraneate epiderma, reface filmul protector superficial prin uleiurile vegetale prezente in formula (Unt de Cacao, Ulei de Soia, Ulei Jojoba)
* reface integritatea si aspectul sanatos al pielii prin prezenta extractului de Boswellia Serrata.

Mod de utilizare: Crema se aplica de 2 ori pe zi, minim 2 luni de zile, pe zonele afectate. Tratamentul de decolorare a petelor si de albire a pielii se face de preferinta in anotimpurile cu soare mai putin, respectiv toamna si iarna, asigurand, concomitent cu procesul de decolorare, o buna protectie UV a pielii, prin utilizarea unor creme de intretinere cu factor de protectie UV 15-20. La orice semn de iritatie a pielii, se suspenda temporar aplicarea cremei si se reia dupa 2-3 zile.

Beneficii: Ten uniform si cu aspect satatos.

Rezultate clinice: Senzatia lasata pe piele: 100% foarte placuta, se absoarbe rapid in piele.

Tips: Cele mai frecvente imperfectiuni sunt: pori vizibili, pete, culoare neuniforma, ten deshidratat, ten lipsit de stralucire, textura neuniforma, riduri.

Ce spun eu:
Asa cum spuneam la inceput, am folosit cele 4 mostre primite in campania de testare si acest produs mi-a placut mult. L-am folosit seara, dupa curatarea tenului.

Ce mi-a placut initial la el, ce m-a determinat sa il cumpar? Dupa aplicare, pielea ramanea califelata, cu un aspect mat, placut. A doua zi, cand ma trezeam, din nou tenul era luminos.

Soooo, am cumparat crema la cutie de 50 ml, a costat in jur de 20 de lei dintr-un hypermarket. Am folosit-o in continuare seara. Poza de mai jos este facuta in urma cu vreo 2 saptamani, cand mai aveam mai putin de jumatate din cutie.


Consistenta din cutie mi s-a parut insa usor deosebita de cea din mostre. Era parca mai branzoasa, nu avea o textura uniforma. Dupa aplicare, in continuare tenul meu avea un astept placut, mat, sanatos. Dar asta pt ca aceasta crema lasa o pelicula la suprafata tenului, nu intra perfect in piele. Acea pelicula este responsabila pt asteptul mat. Cred ca stiti la ce ma refer daca ati folosit Normaderm de la Vichy



Am incercat sa o folosesc si dimineata, ca baza pt fondul de ten. Dezamagire insa! Crema se branzea pe fata si facea scamite. Indiferent cat asteptam sa intre in piele, tot se scamosea dupa un timp.
Am revenit la utilizarea seara. In tot acest timp am observat efecte asupra imperfectiunilor lasate de monstruleti: acestea se estompau si deveneau invizibile. Porii dupa aplicare pareau mai mici, dar efectul nu era de durata. Aspectul general era mai luminos, culoarea mai uniforma.

Am descoperit insa in scurt timp un alt minus al produsului. Crema se ingroasa la suprafata de contact cu aerul si de trasforma intr-o branza totala. Am folosit-o in fiecare zi, nu va ganditi ca am lasat-o in dulat cu saptamanile nefolosita. Dar tot se forma acel strat gros.

Cred ca aceasta a fost cea mai mare dezamagire in legatura cu acest produs: Crema da rezultate, folosita ca crema de noapte nu prezinta inconveniente, dar ambalajul este total nepotrivit pt ea. As fi preferat sa dau 10 lei in plus pe ea, dar sa fie ambalata intr-un tub cu pompa, mult mai igienic. Poate chiar intr-un tub cu un orificiu mic prin care sa iasa crema, astfel incat contactul direct cu aerul si cu bacteriile de pe degete sa fie minim.

And to sum things up:
Plusuri:
  • Cantitate 50 ml
  • Pret 20 ron
  • Primele rezultate dupa aprox 1 saptamana de utilizare; crema chiar cred ca da rezultate daca e folosita constant
  • Miros discret
  • Senzatie placuta dupa aplicare, aspect uniform, mat
Minusuri:
  • Ambalajul
  • Textura branzoasa
  • Nu poate fi folosit ca baza de machiaj pt ca face scamite
Nota: 6/10 - daca ar fi fost intr-un ambalaj cu pompa si nu s-ar fi branzit i-as fi dat 8.5/10

Nu va intreb daca ati folosit produsul fiindca stiu ca majoritatea l-ati incercat. As fi recunoscatoare insa daca mi-ati recomanda un produs miraculos care sa matifieze pt multe ore, sa estompeze imperfectiunile si sa fie confortabil sub fondul de ten toata ziua.

Pupici XOXO

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu