Labels

vineri, 18 noiembrie 2011

Hot purple!

Azi vreau sa continui sa va prezint colectia mea de oje cu nuantele de mov, una din gamele de culori preferate. Dupa I've got the blues... e randul pt Hot purple!

Manechiura in nuante de rosu visiniu mi se pare una clasica, perfecta pt orice ocazie. Nuantele de mov s-au reinventat in ultimii ani si acum avem visina, purpuriu, lavanda, crimson, lila etc... toate dragute si stralucitoare. Culorile pastelate sau mai deschise le prefer pt primavara-vara, iar iarna este sezonul nuantelor aprinse, scanteietoare.

In colectia mea de oje regasiti urmatoarele nuante hot purple: OPI Do You  Think I'm Tex-Y?, Farmec 355, ELF Lavender (cred), Flormar 410, 068, 320.


Toate arata delicios, dar unele din ele m-au dezamagit pentru ca e foarte dificil sa obtii nuanta din sticla sau pt ca rezistenta lasa de dorit. Puteti observa mai jos swatchuri pe hartie alba: nuanta ELF este aproape invizibila, la fel ca cea OPI.


Sa le luam pe rand:

OPI Do You  Think I'm Tex-Y? - este una din primele mele oje OPI. Eram fascinata de colectia Texas si mi-am cumparat acest mov - cireasa superb. Colectia Texas este prima in care apar ojele cu textura ultra-glossy jelly-like. Dupa aplicarea extrem de facila (e greu sa revii la o oja clasica dupa ce ai folosit OPI), oja se usuca foarte repede si are un aspect ultra - stralucitor, sheer. E dificil sa obtii o aplicare opaca cu aceasta oja fiindca ea e facuta sa lase un look transparent. O prefer vara, aplicata in 3 straturi - in general imi plac ojele cu finish perfect opac, dar aceasta este prea delicioasa pt a nu o iubi. Parca am unghiile de jeleu cand o port...


Farmec 355 - nuanta clar mi se pare una traditionala, de purtat la birou toamna. Imi plac mult ojele Farmec fiindca se aplica usor si sunt destul de rezistente. Problema cu ele este ca oja parca se toceste - cand am manechiura facuta cu Farmec, oja nu sare, dar dupa 2-3 zile trebuie sa aplic un strat nou fiindca cele 2 aplicate initial parca s-au subtiat.


ELF Lavender - S-a dezlipit eticheta cu numele si as putea intra pe site-ul ELF sa verific exact cum se numeste nuanta, dar chiar nu vreau sa depun acest efort pt o oja care m-a dezamagit complet. Nici nu vroiam sa o pozez fiindca nu am mai folosit-o de cateva luni. Dar nuanta e absolut superba, de aceea am cumparat-o. Oja insa este transparenta si sunt necesare 3 straturi pt o pigmentatie ok. Nici asa insa nu ajungi la nuanta din sticla. In plus se aplica destul de greu si se usuca intr-o vesnicie.


De ojele Flormar stiti deja ca sunt multumita - se aplica ok, rezidenta buna, gama variata de culori. Din cele de mai jos 410 are o textura usoara de gel si 068 este una din cele mai pigmentate oje pe care le-am folosit - chiar si un singur strat este suficient pt nuanta care se vede mai jos.

Flormar 410

Flormar 068


Flormar 320


Acesta sunt movurile mele. Sper ca va plac si astept recomandarile voastre pt oje nuanta aceasta.

To be continued with reds, pink and nude... Stay tuned!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu