Labels

marți, 7 februarie 2012

Despre crema contur ochi





Hi girls,

Incep noua saptamana in forta si sper ca buna dispozitie sa ma tina pana vineri. Sunt suprinzator de energica, deci am avut parte de 4 ore de somn, m-am trezit la 6 AM si mi-am inceput ziua cu portia de sport. Am acest program de aproape 2 ani si ma simt ok cu el, trebuie insa sa recunosc ca in weekend dorm si pana la 12. Chiar si inainte sa lucrez 10+ ore pe zi, nu apucam sa dorm cele 8 ore obligatorii in fiecare noapte - prea multe petreceri, prea multe examene, prea multe iesiri.

Unde se vad prima oara efectele noptilor nedormite, petrecute in fumul gros din club si combatute cu litri de cafea si Red Bull? Pe fata noastra, pielea isi pierde din stralucire, dar in special cea din jurul ochilor e stresata - cearcane, pungi, riduri fine.

Si care e machiajul preferat de club al oricari tinere? Smoooookey desigur! Nici nu cred ca mai este nevoie sa subliniez cat de important este sa acordam o atentie sporita acestei zone.

Demachierea ochilor


Stiti deja ca demachierea este esentiala si ca nu trebuie sa dormiti nici macar o data pe saptamana machiata. Pielea din zona ochilor este mai sensibila si mai subtire decat cea a fetei si atunci devine si mai important sa nu sariti acest pas.

Daca machiajul de peste noapta face rau, si mai rau face o demachiere agresiva care irita excesiv ochii. De aceea va recomand sa gasiti un produs care sa vi se potriveasca, sa nu va irite ochii sau sa va lase o sensatie neplacuta la aplicare.

Produsele cu care ma inteleg eu  cel mai bine pentru demachierea ochilor usor, rapid si fara lacrimi sunt demachiantele bifazice si apa micelara.
V-am vorbit despre demachiantul pentru ochi Balea (nu cel bifazic) de care sunt multumita si despre lotiunea micelara Yves Rocher, dar sunt multe produse asemanatoare pe piata, aveti de unde alege.

Hidratarea zonei din jurul ochilor


Eu folosesc de cativa ani buni crema de ochi. Luand in calcul background-ul meu, despre care va vorbeam la inceputul postului, am considerat esential sa folosesc un astfel de produs.

Stiu ca sunt fete care nu vad rostul unei creme de ochi, am citit chiar articole care spun ca crema de ochi a fost inventata doar pentru a stoarce mai multi bani, inutil, de la doamnele in cautarea tinerii eterne. Nu comentez aceasta idee -  eu clar am nevoie de crema de ochi fiindca am tenul mixt si folosesc pentru fata produse care mi-ar usca excesiv zona ochilor. Atunci cand folosesc seara o crema grasa, in special iarna, renunt la crema de ochi. Cred ca majoritatea avem tenul usor diferit de pielea din jurul ochilor si de aceea folosim 2 produse diferite - dar daca tu te simti confortabil sa folosesti aceeasi crema si pentru ochi si pentru fata, nu vad nicio problema.

Ultimele 2 creme contur ochi folosite sunt Ser contur ochi si buze de la Gerovital si Roll-on Coffeine de la Garnier.

Ser contur ochi si buze Gerovital Plant

Produsul acesta a devenit foarte popular in timpul campaniei de testare Trender, eu l-am achizitionat dupa ce am citit mai multe review-uri pe bloguri roz.

Ce spune Gerovital despre acest produs:
Formula delicata ai foarte eficienta pentru ingrijirea pielii sensibile din jurul ochilor ai buzelor. Are o structura uaoara, racoroasa si o forma de conditionare care-l face usor de aplicat.
Actiune: Ceramidylul-Omega si extractul organic de Floare de Colt previn procesele de imbatranire prematura ale pielii datorate radicalilor liberi, cresc elasticitatea, supletea si gradul de hidratare al pielii. Actioneaza sinergic pentru regenerare, diminuarea ridurilor si prevenirea aparitiei altora noi.
Extractul de Floare de colt este ingredientul ideal pentru tratarea pielii stresate, aflata in contact permanent cu factorii de mediu. Complexul Herbatonic actioneaza sinergic cu Aquaxylul pentru potentarea efectelor hidratante


Ce spun eu despre Ser contur ochi si buze Gerovital:

Mi-am cumparat acest produs fiindca se adreseaza tinerelor 20+ ani, iar majoritatea produselor de pe piata targeteaza mai degraba segmentul 35+. Nu am riduri, nu am zona ochilor umflata decat foarte rar, iar cearcanele tin mai mult de tipul pielii: transparenta, mi se vad cateva capilare, sensibila,se inroseste repede. Singura asteptare pe care o aveam de la aceasta crema era sa hidrateze - ceea ce si face.


Nu pot sa ma pronunt asupra atenuarii ridurilor, nu aveam nici cand am inceput sa folosesc acest produs si nici pe parcursul utilizarii nu mi-au aparut. Este o crema fina, se aplica usor si lasa pielea hidratata. Daca aveti tenul foarte uscat e posibil ca aceasta crema sa nu fie suficient si sa avem nevoie de o formula mai hidratanta. Pentru mine este insa suficient. Intra repede in piele si nu lasa nicio pelicula la suprafata pielii. Nu am avut parte de iritatii sau alte neplaceri.

Am incercat sa o folosesc si pentru buze, dar nu hidrateaza suficient si am renuntat. Prefer un balsam de buze sau crema de galbenele.

Da, recomand aceasta crema daca aveti un ten normal-mixt si doriti extra hidratare pentru zona din jurul ochilor.

Caffeine Roll-on Garnier Nutritionist

Mi-ar cumparat acest produs evident din cauza ambalajului. Bila de metal mi s-a parut foarte atractiva si eram curioasa sa folosesc un astfel de produs.

Ce spune Garnier despre acest produs:

Daca vrei sa reduci aspectul de pungi si cearcane care te fac sa pari obosita, acest roll-on este perfect pentru tine.
Multumita unei combinatii intre o formula imbogatita cu cafeina pentru a stimula micro-cicrulatia si o aplicare unica de tipul unui masaj, Roll-on-ul Garnier sporeste drenajul in jurul conturului ochilor si iti lumineaza orivirea.
Ce spun este despre Caffeine Roll-on Garnier:

Bila de metal face toti banii la acest produs. Chiar daca pastrezi produsul la frigider sau nu, bila da o senzatie foarte placuta de racoare si face produsul perfect dupa o noapte alba, cand mi se intampla sa am ochii usor umflati.


Un alt plus al ambalajului este ca poti aplica crema usor si sa masezi zona in acelasi timp.
Textural produsului este de gel foarte lichid. Intra repede in piele (sau se usuca), nu e nevoie sa masezi cu degetele. Poate tocmai din cauza acestei texturi, crema nu hidrateaza deloc, chiar usuca putin pielea. Daca aveti pielea uscata NU va recomand acest produs.

Pentru ca de cateva saptamani folosesc la cateva zile crema Apidermaliv pentru toata fata (inclusiv in zona ochilor) drept crema de noapte, in restul timpului pot folosi fara probleme roll-on Garnier, iar hidratarea pe care o ofera este suficienta.

Da, recomand acest produs daca nu aveti pielea uscata.

Voi ce crema de ochi folositi? Considerati crema de ochi un produs necesar sau cea pt toata fata e suficient?

Pupici XOXO

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu