Labels

luni, 5 martie 2012

Review: Balea Young Soft & Care 3 in 1

Hi girls,

Azi vreau sa va vorbesc despre produsul pe care il folosesc ocazional dimineata pentru a-mi curata tenul. Este vorba de Balea Young Soft & Care 3 in 1 - Curatare, peeling si masca.

Daca ar fi sa fac o lista de produse ieftine si bune, cu siguranta acest gel s-ar regasi pe lista. Poate unele din voi preferati produse dermato sau bio pt ten, dar eu consider ca un gel de curatare pe care il folosesti 1 minut nu are timp sa dauneze pielii, atat timp cat nu irita si nu agreseaza.


Produsul se recomanda ca fiind 3 in 1 pentru ca:
  • poate fi utilizat ca gel de curatare zilnic pentru fata, gat si decolteu
  • contine particule abrazive astfel ca asigura o exfoliere delicata la fiecare utilizare
  • 1-2 ori pe saptamana poti lasa produsul sa actioneze 10 minute ca masca, avand in compozitie argila care se intareste usor.
 Eu il folosesc mai rar ca masca, mai des il folosesc ca exfoliant. In iarna aceasta tenul meu a fost neobisnuit de uscat, asa ca am aplicat din plin creme si masti hidratante. Dimineata, dupa o noapte in care pielea s-a rasfatat cu produse emoliante, am aplicat exfoliantul pentru a inlatura celulele moarte. E o greseala sa crezi ca daca ai ten uscat nu trebuie sa il exfoliezi deloc fiindca il usuci mai tare. Celulele moarte de la suprafata pielii trebuie inlaturate oricum. Important e sa gasesti produsul potrivit pentru tine.

Imediat cum da caldura, tenul meu redevine mixt, si atunci pot aplica produsul si ca masca, argila din compozitie ajutand la eliminarea excesului de sebum.

Pentru cele interesate, lista ingredientelor:



Plusuri:
  • Produs multifunctional 3 in 1
  • Exfoliaza bine
  • Masca pe baza de argila
 Minusuri:
  • Folosit in exces usuca tenul 
Pret: ~ 10 ron
Nota: 9/10
Il voi mai cumpara? Da, deja sunt la al doilea tub.

Cum vi se pare acest produs? L-ati incercat?

Pupici XOXO


PS: Nu uitati de Spring Giveaway by FashionQueen & Krista's Beauty Tips, puteti sa va inscrieti pana pe 8 Martie!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu